Gå videre til innholdet
Lukk (esc)

Abonnere på vårt nyhetsbrev?

Hvorfor starte podkast?

Eldre innlegg
Nyere innlegg
Bedriftspodcast som verktøy for merkevarebygging – live-innspilling av Best med Babba i et inspirerende miljø med publikum.

Gjennom en podkast kan bedriften etablere seg som en ekspert i sitt felt.

Ved å dele innsikt, erfaringer og faglig kunnskap på en engasjerende måte, kan du bygge tillit blant potensielle og eksisterende kunder.

Lytterne kan begynne å se på deg som en pålitelig kilde for informasjon relatert til produkter, tjenester eller bransjen generelt. En podkast gir en mer personlig tilnærming enn skriftlig innhold.

Du kan bruke podkasten til å stille spørsmål, be om tilbakemeldinger og oppfordre lytterne til å komme med kommentarer og spørsmål, som kan besvares i fremtidige episoder. Denne typen interaktivitet styrker relasjonen til publikum.

Andre innlegg

Slik lager du moodboards med AI

17. mar 2025

I Orkestra elsker vi alt som handler om foto, video og kreative strategier – og stemningen starter med et godt moodbo...

Hvilken type produktfoto passer best for din merkevare?

5. mar 2025

I en verden der digital markedsføring er avgjørende for suksess, er produktfoto essensielle for å tiltrekke kunder. H...

Sikker lagring og backup av bildene dine!

24. feb 2025

Har du noen gang lett etter et bilde du trengte, for så å oppdage at de er borte? Enten det er for en ny kampanje, en...

Søk

Back to top

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Handle nå