Gå videre til innholdet
Lukk (esc)

Abonnere på vårt nyhetsbrev?

Hvorfor starte podkast?

Eldre innlegg
Nyere innlegg
Bedriftspodcast som verktøy for merkevarebygging – live-innspilling av Best med Babba i et inspirerende miljø med publikum.

Gjennom en podkast kan bedriften etablere seg som en ekspert i sitt felt.

Ved å dele innsikt, erfaringer og faglig kunnskap på en engasjerende måte, kan du bygge tillit blant potensielle og eksisterende kunder.

Lytterne kan begynne å se på deg som en pålitelig kilde for informasjon relatert til produkter, tjenester eller bransjen generelt. En podkast gir en mer personlig tilnærming enn skriftlig innhold.

Du kan bruke podkasten til å stille spørsmål, be om tilbakemeldinger og oppfordre lytterne til å komme med kommentarer og spørsmål, som kan besvares i fremtidige episoder. Denne typen interaktivitet styrker relasjonen til publikum.

Andre innlegg

Digital markedsføring – Hvorfor innhold og strategi må spille sammen

7. mai 2025

Digital markedsføring fungerer best når strategi og innhold spiller på lag. Det holder ikke å ha én uten den andre – ...

Location scouting: Når det perfekte bildet starter med et rått rom

5. mai 2025

Location scouting: Når det perfekte bildet starter med et rått rom Alle som jobber med visuell historiefortelling vet...

Q1 2025 – check!

14. apr 2025

Vi er allerede godt i gang med året – og første kvartal har vært alt annet enn stille.

Søk

Back to top

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Handle nå