Skip to content
Close (esc)

Abonnere på vårt nyhetsbrev?

Hvorfor starte podkast?

Older Post
Newer Post
Bedriftspodcast som verktøy for merkevarebygging – live-innspilling av Best med Babba i et inspirerende miljø med publikum.

Gjennom en podkast kan bedriften etablere seg som en ekspert i sitt felt.

Ved å dele innsikt, erfaringer og faglig kunnskap på en engasjerende måte, kan du bygge tillit blant potensielle og eksisterende kunder.

Lytterne kan begynne å se på deg som en pålitelig kilde for informasjon relatert til produkter, tjenester eller bransjen generelt. En podkast gir en mer personlig tilnærming enn skriftlig innhold.

Du kan bruke podkasten til å stille spørsmål, be om tilbakemeldinger og oppfordre lytterne til å komme med kommentarer og spørsmål, som kan besvares i fremtidige episoder. Denne typen interaktivitet styrker relasjonen til publikum.

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Andre innlegg

Derfor er hår og makeup avgjørende for en vellykket e-com shoot, også når du vil ha en “naturlig look”

Jun 2, 2025

E-commerce handler om mer enn gode produkter – det handler om hvordan de fremstår. Hos Orkestra jobber vi daglig med...

Location scouting: Når det perfekte bildet starter med et rått rom

May 5, 2025

Alle som jobber med visuell historiefortelling vet at location er alt. Men visste du at mange av de mest ikoniske bil...

Q1 2025 – check!

Apr 14, 2025

Vi er allerede godt i gang med året – og første kvartal har vært alt annet enn stille.

Search

Back to top

Shopping Cart

Your cart is currently empty

Shop now