Skip to content
Close (esc)

Abonnere på vårt nyhetsbrev?

Hvorfor starte podkast?

Older Post
Newer Post
Bedriftspodcast som verktøy for merkevarebygging – live-innspilling av Best med Babba i et inspirerende miljø med publikum.

Gjennom en podkast kan bedriften etablere seg som en ekspert i sitt felt.

Ved å dele innsikt, erfaringer og faglig kunnskap på en engasjerende måte, kan du bygge tillit blant potensielle og eksisterende kunder.

Lytterne kan begynne å se på deg som en pålitelig kilde for informasjon relatert til produkter, tjenester eller bransjen generelt. En podkast gir en mer personlig tilnærming enn skriftlig innhold.

Du kan bruke podkasten til å stille spørsmål, be om tilbakemeldinger og oppfordre lytterne til å komme med kommentarer og spørsmål, som kan besvares i fremtidige episoder. Denne typen interaktivitet styrker relasjonen til publikum.

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Andre innlegg

Q1 2025 – check!

Apr 14, 2025

Vi er allerede godt i gang med året – og første kvartal har vært alt annet enn stille.

Bak kulissene hos Orkestra – slik jobber vi med produktfoto.

Mar 31, 2025

I en digital verden er produktbildene dine det første kundene ser – og førsteinntrykket avgjør! Dårlige bilder kan få...

Slik lager du moodboards med AI

Mar 17, 2025

I Orkestra elsker vi alt som handler om foto, video og kreative strategier – og stemningen starter med et godt moodbo...

Search

Back to top

Shopping Cart

Your cart is currently empty

Shop now